Thassos Gezisi - Bebekle Seyahat

Bebekle,çocukla gezmek zordur diye bilinir. Evet zor eski rahatınız yok ama bir o kadarda eğlenceli. Bade Duru 17 aylık ve biz bu bayram kızımızla birlikte Yunanistan - Thassos Adasına gidelim dedik.

İyiki demişiz biz Thasos'u çok sevdik. Üstelik kendimizi evimizde gibi hissettik o kadar çok Türk gelmişti ki 😀 Restoranlarda beş masanın üçü türktü düşünün birçok restaurantta Türkçe menüde mevcut zaten.

Biz İstanbul'dan arife günü yola çıktık dura dura (eee bebek olunca molada fazla oluyor) Thasos'a 10 saatte ulaştık. Gümrükten sorunsuz ciddi bir sıra beklemeden geçtik. Ve Kalimati'den Thasos için feribota bindik yaklaşık 1 saat sonra Thasos merkeze varmıştık. Feribotlarda bana enteresan gelen saati geldi mi kalkması oldu. İster 1 araba olsun ister 100 saat tamam mı kapılar kapanıyor bence işin güzel tarafı bu ✋.

İner inmez açıkan midemizi doyuralım dedik ve oturduk gözümüze çok tatlı gelen mavili sandelyeler beyazlı masalarla dikarinizi çeken Mesogeois Restaurant. Porsiyonlar büyük fiyatlar uygun eee daha ne olsun. Karnımız iyice doyarak kaltık ve otelimize geldik.

Otelimiz Astis bölgesinde merkeze uzaktı hem arabayla gitmiş olmanın hem de kültür turundan ziyade deniz-kum-güneş üçlemesine kendimizi bırakacağımızı düşündüğümüz için kendine ait plajı olan Aeolis Thasos Palace'ı tercih ettik. Odamız deniz manzaralı gayet büyük ve rahattı. Ada içerisinde su ve elektrik sıkıntısı çekildiğini bildirdikleri için siz ister istemez daha dikkatli davranıyorsunuz. Birde bize hediye olarak masaj yaptırmamızı söylediler. Masaj gerçekten çok profesyonelceydi. Otel tercihi yaparken arabanız yanınızda ise ve daha sessizlik, dinginlik arıyorsanız tavsiye ederim seve seve 👍

Otelin plajı

Özet geçersek çocuklu tatil duraklarmızdan olan Thasos'u biz çok sevdik. Tekrar gelir miyiz? Kesinlikle evet 💕💕 Temiz deniz, zeytin ağaçları, temiz hava ve bol gıda dolu bir tatil garantisi verebilirim size 😊

Okuyan herkese teşekkürler. Yeni seyahatlerde görüşmek üzere.