Ahşap mobilya boyama

Şu sıralar mobilya boyamaya taktım kafayı ilk olarak zigondan başladım. eski halinin fotosunu çekmeyi unuttum. Ama kızımın bir fotosunda zigonun biri var :)

İşte o kahverengi zigonu eskitme ve dekupajla yeniledim.

Önce chalk paint uygulamasıyla boyadım. Zımpara ve astar uygulamadım. İlk iki katı boyarken her 100 ml için yarım yemek kaşığı derz tozunu sulandırıp boyaya kattım. Son iki katı da normal boyayla boyadım. Polisan x1 antiaging su bazlı mat beyaz. En son sprey mat vernik sıktım. Tabi zigonlar iç içe geçip çıkarmada zorluk yaptıgı için boyadığı  yerleri soydu hep. Ben de mecburen yanlarını zımparalayıp eskitme yaptım. Alt katına da gül deseniyle dekupaj yapıo vintage bi hava kattım. Gayet güzel oldu. Mobilyalarda bence verniğe getek ypk ama sehpaha çok kullanıldığı için bir kat vernik sıktım sarartmadı hiç güzel oldu. Şimdi de eski bi sehpa vardı onu boyuyorum daha bitmedi ama son hali fotoda 

Üstteki ilk hali balkonda çürüyordu. Şimdi kızım odasına istiyor bakalım daha bitmedi nasıl olacak (banu)



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops