Spor Ayakkabı Deneyimcisi

Şimdi size başıma gelen bir olaydan bahsediceğim. Reklam olmasın diye marka belirtmiyorum bir spor ayakkabı aldım sözde iki yol kullanıcı garantisi vardı. Daha birinci ayda ayakkabının iç astarı yırtıldı üstelik iki tekininde bende faturam ile beraber mağazaya götürdüm incelemeye aldılar. Sonuç : Kullanıcı Hatası . Hadi canımm dedim ve cidden çok sinirlendim. Bu durumda ne yapabilirim diye düşünürken yurt dışındaki yetkililere durumu anlatan bir mail attım bir hafta içinde ayakkabayı gönderin inceleyelim dediler. Gönderdim bir ay içinde yeni ayakkabım elime ulaştı üstelik hediyesi ile 😃 Bana ayakkabı deneme kullanıcısı olmamı önerdiler. O ne ki dediğimde olayın özetinin çok basit olduğunu anladım. Ayakkabıyı size ücretsiz gönderiyorlar giyiyorsunuz her giydiğinizde resmini çekiyorsunuz tabanın sağdan soldan içten derken hepsini mail olarak ilgili kişiye iletiyorsunuz. Yaklaşık bir senedir spor ayakkabıya para vermiyorum bu şekilde. Benim ayakkabı eskitme becerimi sevmişler. Tabi beni yerdiler mi övdüler mi o kısmı anlamadım pek ama 😜  
Bu yazıdan çıkarılacak kıssadan hisse ne dersek; öncelikli olarak doğru düşündüğümüz olayım peşinden koşalım kolay kolay pes etmeyelim. İkincisi ise bilmeden bazı kötü görünen olaylar iyi olabiliyor. 
Bana bazen soruyorlar şu kriterlere uyan tester olmak isteyen kimse var mı diye. Eğer ilgilenen olursa bu postun altına yorum yazarsa yetkililere iletebilirim. Ne demişler elçiye zeval olmaz. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops