Pınar Süt

Kızım hemen hemen her gün cocopops yer. Dün yine cocopops istedi. Normalde kendi hazırlar ama dün benden istedi. Kaseye taneleri boşalttım üzerine sütü döktüm. 
Görüntü böyleydi. Yoğurt olmuş artık süt. Nasıl sinirlendim anlatamam ya kızım hazırlasaydı. Ya o sütü okula götürseydi. Anlamaz içerdi
Hemen müşteri hizmetlerine mail attım ve anında arandım şikayetim alındı. En gec 48 saat içerisinde eve incelemeye geliceklerini söylediler ve çok ilgilendiler. Pınar müşteri hizmetleri benden bu tutumundan dolayı tam not aldı ama bakalım 48 saatte neler olacak. Bekliyorum 
(Banu)
Not: geldiler bozuk sütü aldılar yerine süt bıraktılar ve gittiler. 
Sevmedim



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops