❤️prima❤️




Hamileliğimin 33. Haftasını ortaladım kaldı 6 hafta. Dr 39. Haftada alacağını söyledi. Sabırsızlanıyorum ☺️ bu arada hastane cantamı hazırlamaya başladım. Ufak ufak alıyorum bir şeyler. Kendim için alınacakları sona sakladım çünkü kilomun ne olacagını kestiremiyorum 😌 Bebeğim için öncelikle bez araştırdım. Aslında çok da araştırdım sayılmaz. Kızımda prima kullanmıştım oğlumda da prima olacak 👌 sadece aradan gecen 8 yıl içinde primada neler değişmiş onu araştırdım. 

Bunun için öncelikle prima.com.tr ye üyeliğimi güncelledim. Siz de üye olmak isterseniz (ki şiddetle tavsiye ediyorum) buyrun üyelik linki: https://tinyurl.com/y7mexkgx

Gelelim içeriğine; 
⭐️ Üye olanlardan her ay 5 anne 1 yıllık bebek bezi kazanıyor. 

⭐️ Her hafta gebeliğimle ilgili bilgiler geliyor mailime. 

⭐️ Siteye girdiğimizde gebelikten bebek bakımına kadar her şey var. 

⭐️ Yenidoğan bebek bezi olarak üretilen prima premium care 5 yıldızlı korumasıyla size bebeğinizin cildi için en mükemmel bakımı sunar. Yenidoğanlara özel 1 ve 2 bedenleri üst tabakası ile sıvı kakayı daha iyi emer. 

Daha fazlası için buyrun: https://tinyurl.com/y7mexkgx

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops