Gebelikte 13. Haftam :)

Yorgunluklar devam ediyor ancak kendimi daha iyi hissediyorum 🙂 her ne kadar akşamları kendimi attığım koltukta uyuyakalsam da yine de daha enerjiğim 💪 karnım birden kocaman oldu diyebilirim. Kam hapıma başlamam lazım ancak bulantılarım azalmadığı için başlayamıyorum çünkü ilk içtiğimde midemde ne var ne yok çıkarttım 😩 
Bebeğin cinsiyeti hakkında kesin bir bilgi alamadık. Bu haftada yapılan ikili testi yaptırdık sonuç çok şükür ki güzel. Olumsuz bir durum yok. İnşallah bebeğimi sağlıkla kucağına alabilirim. 

Meraklısına benden not :) 3 kilo aldım. Yemeden duramıyorum brnce bugun 4. Kiloyu da almışımdır normalde bir bisküvi ile günü kapatan ben neler yiyorum nelerr :) doymuyorum ki... 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops