Gebelikte 11. Hafta

Uzun zamandır uzak kaldım blogumuza. Gebeliğin tatlı meşgaleleri ile başım dertte :) erken çıkan göbeğin verdiği yeni kıyafet arayışları, göbek saklama operasyonları, kusma, bulantı, yorgunluk, 7/24 uyku hali 😌 12. Haftaya doğru azalacağını söyleyen doktoruma güvenmek zorundayım. Bulantılarım azaldı sadece sabah oluyor ama acıktıgımda kusmalar devam ediyor. İlk gebeliğimde 25 yaşındaydım ve gebe olduğumu unutuyordum bile çok rahattı. Demek ki hepsi bir olmuyormuş ya da genç anneliğin verdiği güç diyelim buna 💪 

Bebeğim incir kadar ve boyu 4-5 cm. Noktaydı virgüldü çekirdekti barbunyaydı derken incir olduğu günleri de gördüm çok şükür. Haftaya ikili testimiz var inşallah bebeğim sağlıklıdır 🙏🏻 

İlk yavrumla arada 8 sene var ve ben bu duyguları hep unutmuşum. Büyüyen göbeğime şaşkınlıkla bakıyorum. Normalde 34 beden olan ben şu anda koca bir karna sahip oldum. İç karın dedikleri şu güzellik bende yok anlaşılan. Çok fazla yemek yiyorum sanırım ondan. Mide bulantımı karbonhidratlar bastırıyor ve mecburen yiyorum. Ceviz ve balıktan tiksindim ve olması gereken son şey bu. Kafamda tuhaflıklar bu postu yazıyorum. Plansız programsız dan dan yazıyorum internetteki fenomen anneler gibi en iyi anne benim en bilgili hamiş benim en akıllı bebek benim gibi büyük yazılar yazmayacağıma eminim ama arada yazdığım saçmalıklarla başınızı ağrıtabilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops