P&G Müşteri İlişkileri

Merhaba, 
Bilen biliyor şu an 8 aylık olan bir kızım var ve kızımla birlikte doğan birtakım ihtiyaçlarımızda var. Bunların başında da bebek bezi geliyor. Bu postumuzun konusu işte tam da bu bebek bezi ile ilgili 😊
Duru için Prima marka bebek bezi aldım başka markalarıda deniyorum ara ara tabi. Prima aktif bebek (yeşil paket) bezini kullandığım anda baktım ki sürekli Duru kaka yapmış gibi bir koku. Kontrol ediyorum fakat bir vukuat yok. Bu durumu daha önce yaşamadığım için hemen P&G müşteri iletişim hattına e-mail attım. Kendileri konuya istinaden beni arayıp bebeğimin kilosunu, bir rahatsızlığı olup olmadığını sordular. Bende bir sıkıntı olmadığını ilettiğimde benden 3-4 adet bebek bezini incelemeleri için kendilerine iletmemi hatta kargo şirketine bir kod vererek evden aldırabileceğimi ilettiler. Bende denilen numunleri kendilerine ilettim. Gönderi yaptıktan 1 2 gün sonra P&G firmasından bir kargo geldi içerisimde sorunlu çıkan bebek bezi ve bir özür ve teşekkür mektubu. İnceleme sonucununda benimle paylaşılacağı yazıyordu. Böyle ince düşünmelerine çok sevindim açıkcası. İki hafta sonra gelen zarftada numunelerin incelendiği ama standart dışı bir duruma rastlanmadığı bana bildirildi.

Sözün özü; koku benim için kullanmama sebep olsada P&G firmasının müşteri memnuniyeti adına yaptığı bu davranış biçimi benden geçer not aldı. Keşke her sorunlu çıkan ürün karşısında böyle bir firma bulabilsek. Teşekkürler P&G. 
Ebru

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops