Hoşçakal 2015

Bugün 31 Aralık 2015; 2015 yılının son günü. 2015 yılı benim için birçok değişiklik içerdi. Ama en önemli ve güzel değişiklik kızım oldu. Anne olmanın ne demek olduğunu ilk defa gerçek anlamda anladım. Annemi anladım. Candan öte can olduğunu anladım. Evlat denilince içinin nasıl titrediğini anladım. Ve her türlü zorluğa rağmen İyiki demeyi öğrendim. 
Yılın son günü İstanbul kar altında. Bence bu 2016 yılının bereketli ve güzel geçeceğinin göstergesi. 
2016 yılı hepimize sağlık,huzur,mutluluk,para ne arzu ediyorsak onu getirsin.
Karlı bir İstanbul sabahından güle güle 2015, hoşgeldin 2016 diyor; iyi yıllar diliyorum. 
 
Ebru...

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops