Canımın lukapusu



Geçtiğimiz babalar gününde eşime ne süpriz yapsam diye internette sağlam araştırma yaptım. En sonunda Lukapu adlı bir oluşumun içinde buldum kendimi :) İnternet sitesindeki ve sosyal medya hesaplarındaki örneklere ve yorumlara baktığımda hepsi olumluydu. En sonunda eşime Lukapu albüm hazırlamaya karar verdim. Kızım Nisa ile onun fotoğraflarını tek tek taradım harici belleği alt üst ettim ve çok güzel bir albüm hazırladım. Elime nasıl bir şey geleceğini bilmiyordum açıkçası :) babalar günü pazar günü oldugu için o gün elimize ulaşmadı. Sonraki gün eşimle birlikte eve girerken kargocu ile karşılaştık ve paketimizi aldık. Ben nasıl bir şey ile karşılaşacağımı bilmediğim için bana da süpriz oldu. Eşimi ilk defa ağlarken gördüm, o kadar duygulandı ki... Kızımla ilk fotoğrafı, ilk gezisi, ilk denize girişleri gibi hep ilkler vardı. Daha sonra Lukapunun #caniminlukapusu adlı bir yarışması olduğunu gördüm. Eşime hazırladığım albüm ile bu yarışmaya katıldım ve ekim ayı talihlisi oldum. İşte o gün Lukapu felsefesini iliklerime kadar yaşadım. 

Fotoğraf sanatçımız Nilay GÜNDÜZ hanım ile Lukapu yetkilisi Saadet KUYUMCU hanım ile önceden belirlediğimiz Florya Sahilinde buluştuk. İlk defa orada karşılaşmamıza rağmen sanki kırk yıllık arkadaş gibiydik. Çekimler ve sohbetler o kadar güzeldi ki o gün hiç bitmesin istedik. 

Sahili karış karış edip gün boyu enfes kareler yakalayan Nilay Hanımın profesyonelliği ve tatlı diliyle asla sıkılmamamızı sağlayan Saadet Hanımın performansları takdire şayandı. 

Kızım inanın hiç sıkılmadı ve hiç yorulmadı. Gerçekten eğlenceli bir gündü. Bu etkinlik için Lukapu ailesine ve özellikle Saadet Hanım ve Nilay hanıma çok çok teşekkür ediyorum. En özel hediyeleriniz için kesinlikle Lukapu diyorum...

Saadet Hanım bize çok güzel bir Lukapu albüm hazırlamış. O kadar güzel bir hatıra oldu ki bizim için inanın mutluluğumuzu anlatamayız. Teknolojiye güvenip fotoğraflarımızı bilgisayara hapsetmek yerine albüm yapıp hatıralarımızı sağlama almak en iyisi. Harici belleğimiz bozulup elimde sadece ilk hazırladığım Lukapu albümümdeki fotoğraflar kalınca bunu çok daha iyi anladım. 




http://lukapu.com/lukapu-dergi/canimin-lukapusu-ekim-2014.html


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops