Eve biri lazım

Merhaba arkadaşlar
Çalışan bayanların en önemli derdi ev temizliği güvenilir birini bulmak çok zor üstelik birçok kişinin boş vakti yok. Bende ne yaptım internetten araştırmalara başladım ve evebirilazim.com u buldum. Öncelikle emin olamadım çünkü parayı peşin veriyorduk sonra Ülgen Hanım ile konuştum tüm sorularıma sabırla cevap verdi ve beni ikna etti açıkcası. Daha sonra konuştuğumuz saatte Ümran Hanım evime geldi ve evimi mis gibi yapıp çıktı. Gönül rahatlığı ile eve biri lazım sitesine başvurabilirsiniz 😉 
Çalışan insanlar için gerçekten güvenilir ve hızlı hizmet. Ütü,temizlik ne isterseniz konuşulan saat süresince ona yardımcı oluyorlar. 

https://www.facebook.com/evebirilazim  burdan sorularınızı iletebilirsiniz :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops