Tiyatro Güncesi - Aşk Kokusu


Dün akşam Trump Towers AVM'de oynanan Aşk Kokusu isimli oyuna gittim. Oyuna gitmeme ise Trump Towers AVM facebook sayfası vesile oldu. Bana bilet hediye ettiler 😊. Kendilerine bu güzel oyun için teşekkür ederim. 


Oyuna gelince ben oyunu çok beğendim. Sizi sıkmadan kendi içine alan bir oyun. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsunuz. En tanınan oyuncu  Cemal Hünal ama diğerlerinin performansıda süperdi. Kenan Doğulu şarkılarıda oyun süresince size eşlik ediyor. Ben çok keyif aldım. Oyuna gitmenizi gercekten öneririm. 

Tiyatro salonuna gelince ortam ışıklandırma gayet güzel. Ferah sizi boğmuyor ama akustik bence yeterli değildi orta sıralarda oturmamıza rağmen sesi duymakta zorlandık diyebilirim. Yinede birçok salondan çok daha fazla artısı var 😊

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops