Kuruyan Oje Kabusu

Mavala marka bir oje almıştım yaklaşık bir sene önce ne yaptıysam kime denettiysem açamadık. İnternette 
gezerken birkaç yöntem okudum onları denedim ve sonuçta ojemi açtım !! Zafer benim. Benim gibi bu konuya sinir olanlarınız için bu yazıyı yazıyorum.

Ojenin ilk hali bu. Gördüğünüz gibi kapağın üzerinde diş izleri var çünkü dişlerimle bile zorladım. Açmaya çalıştım.


İnternette eğer kapak yerine lastik dolarsak kolaylıkla açabiliriz yazıyordu ama bu yöntem tamamen fos çıktı. Hiç deneyip zaman kaybetmeyin derim.

                                   

Okuduğum diğer yöntem ise sıcak su içerisine baş aşağı ojeyi bekletmekti. Bu yöntemi denedim ikinci yol olarak sıcak su içerisinde bir iki dakika beklettim ve hiç zorlanmadan ojenin kapağını açabildim. Bu tarz durumlarda demek ki ne dişimize zarar verelim ne de başka yöntemler deneyelim. Direk olarak sıcak suda bekletme yöntemini uygulayalım diyorum kızlar. 


Açılan ojenin tırnaklarımda duruşu :) Rengi gerçekten güzel bakalım dayanıklılığı nasıl durumlar size bildirilecektir.



Ebru






0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops