Sürüş Deneyimi

Evet yaklaşık  5 yıldır ehliyet sahibiyim aktif olarak araba kullanamıyorum denebilir tabi :P baba ve sevgili ile yapılan denemeler dışında tabiki. Bugun aklıma esti sürüş dersi için birkaç arastırma yaptım ve bir kişi ile görüştüm ilk sürüş deneyimini profesyonel bir gözle yaşıyor olucağım bakalım nasıl geçicek. Sizi durumdan haber ederim ayrıca benim gibi bekleyenler var ise memnun kalırsam ben önerilerimle her konuda yardımcı olmaya hazırım :) Hoşçakalın şimdilik


Şimdi anlatmaya geldi sıraaa oturdum direksiyona kullandım bir güzel :) baba ile sevgili ile olucak iş değilmiş bu benden söylemesi boşuna zaman kaybetmeyin. Tutun bir hoca kendinize güveni sağlayın gerisi kolaymış ben bunu gördüm. Burdan kullanamam diyenlerede sesleniyorum kullanırsınız isterseniz ben hocamın iletim bilgilerini iletirim size :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops