Yağmurlu İstanbul


Bugün için planlarım vardı. Çıkıcaktım sahilde temiz hava alıcaktım ama istanbul yağmurlu :(
Artık kahvemi hazırlayıp deney rapolarımını gözden geçirmekten başka çare bırakmıyor bana. Gerçi sinema keyfi içinde uygun bir hava ama gel gör kiiii gripte yakamızı bırakmıyor dışarı çıkıp daha kötü olmaktansa evde yapılacakları bitirmek daha iyi gibi :) sizcede öyle değil mi yoksa :P

Sizlere tavsiyem akademik kariyer düşünmüyorsunuz yüksek lisans yap-ma-yın !!! Bakın dikkate alın beni yada size zorlayacak bir okulda yapmayın. Hem çalışıp hem yüksek lisans yapın yoksa çok boğucu oluyor. Sallasanız olmuyor bıraksanız olmuyor aklınızın bir köşeşinde sizi surekli rahatsız ediyor yapılmadık işler.

Allah herkesin kalbine göre versin inşallahhhh :)

Bugüne özel bir şarkı ve resim paylaşalım nedense bugün içimdekileri dökme postu yazmak istedim.

Herkese iyi haftasonları






0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops