She ile Havan Yerinde

She parfumlerini hepiniz duymussunuzdur. Bende gecen gün she cool parfumunu denedim ve kokusuna bayıldım. Eve geldim acıklamasını okudum tam benlikmiş!!!

Herkesin kendine göre bir she parfumu vardır mutlaka merak edenleri için linki asagıya ekledim :)

Benimkini merak edenler için ...


Hiç istifini bozmayanlara...

Kendine özgü stiliyle özgür ruhlara hitap eden, kendinden emin ve ödün vermeyenlerin popülaritesini yansıtan meyve sepeti ve çiçek buketinin eşsiz uyumu… Doğallıktan yana heyecan dolu bir duygu...



http://www.she.com.tr/sayfa/o-siradisi-yenilige-acik


Kendi she parfumunuzu bulup nesenize nese katmanız dileğiyle...


Ebru :)




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops