Kampanya Tutkusu

3 sene önce googleda gezinirken hayatımı değiştiren siteye rastladım. Sitenin adından en son bahsedicem önce bu sihirli sitenin içerisinde neler olduğundan bahsedelim biraz...

Bu sitede şampuana, parfüme, sinema biletine, deterjana para vermezsiniz çünkü onları size hediye edicek bir link sunar. Numunelerle başlayan hediye yavaş yavaş büyür forum içerisinde ev,araba,cep telefonları, bilgisayar kazanan o kadar kişi var ki önce bi şaşırırsınız hadi canım dersiniz. Yavaş yavaş kazanmaya başladıkça tutku olur artık içinizde ve onsuz yapamazsınız.

Ama bu sitenin kazandırdıkları sadece hediye değil; ben gerçekten birçok arkadaş kazandım bu sitede yüzünü reel olarak görmediğim ama telefonla konuştum her türlü sorunumu rahatlıkla paylaştığım arkadaşlar edindim. Üstelik ben yokken benim için uğraşıp bana birtakım hediyeler bile yolluyorlar. Onların yeri bende cok ayrı bunun nedeni sanırım ortak zevklere ve tutkulara sahip olmamız. Arkadaşlarımı gerçekten seviyorum :)

Gelelim bu sihirli yerin adına birçoğunuz zaten tahmin ettiniz tahmin edemeyenler için verelim adresimizi işte burası hepinizi bu sihirli dünyaya bekliyorum.

Ebru ... =)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Sosyal Eküriler Paylaşım Alanı © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops